Free Web site hosting - Freeservers.com | Web Hosting - GlobalServers.com
Choose an ISP: NetZero High Speed Internet Dial up $14.95 or NetZero Internet Service $9.95

Reguli generale
Pagina principala

Poze utilizatori

mIRC_HACK

Shopping Page Page

Regulile canalului

Atat ne duce capu" PART.1

Atat ne duce capu' PART.2

Atat ne duce capu' PART.3



Ca in orice comunitate, si pe #Tigareta3  exista niste REGULI menite sa asigure o atmosfera pasnica si desfasurarea chat-ului  in cele mai bune conditii.

Cei care incalca aceste reguli se expun unor consecinte neplacute, mergand de la avertismentul public pana la pierderea drepturilor si excluderea din comunitate..
 

I. Reguli generale - aceste reguli trebuie respectate de catre toti, utilizatori si operatori.

  1. Limbajul vulgar nu este tolerat pe canal, sub orice forma, nici mascata, nici in mesaj de quit.
  2. Nick, ident sau hostname vulgar - idem
  3. Disputele trebuie reglate in privat, nu pe canal.  
  4. Nu este acceptabil ca cineva sa deranjeze canalul, indiferent de felul in care o face, de exemplu:
    1. reclame deranjante pentru alte canale, web, sau orice alt serviciu sau produs
    2. flood: trimiterea a multe mesaje intr-un timp scurt
    3. repetari
    4. intrari / iesiri repetate pe/de pe canal
    5. notice sau CTCP la canal precum si mesaje automate trimise cuiva la intrarea/iesirea de pe canal
    6. folosirea unui script deranjant (de exemplu care afiseaza reclame mari si colorate la /quit)
    7. cerea pe canal de op/voice/access/script 
  5. Un utilizator al carui client IRC (mIRC sau oricare altul) este infectat cu virusi trebuie sa paraseasca canalul pana la rezolvarea problemei.
  6. Discutiile publice despre warez/porn/carding/hacking sunt interzise
  7. Manifestarile de xenofobie/rasism sunt interzise.
  8. Reclama salbatica si deranjanta facuta pe #Tigareta3  pt. alte canale este strict interzisa (face mai mult rau decat bine). Sugestiile discrete sunt binevenite, totusi..


II. Reguli pentru operatori

  1. Accesul trebuie tratat cu seriozitate. Nu este o jucarie. 
  2. A fi op nu e doar o 'onoare', ci inseamna ca ti s-a acordat incredere, inseamna ca ai datoria de a-i ajuta pe ceilalti, de a asigura bunul mers al jocului si al canalului.
  3. Operatorii au obligatia de a veghea la respectarea tuturor regulilor mentionate pe aceasta pagina (inclusiv cele privitoare la opi)
  4. Operatorul trebuie sa aplice legea cu discernamant, adica sa fie absolut sigur si sa poata demonstra ca actiunea lui este pe deplin justificata inainte de a lua masuri (cu alte cuvinte, nu se da kick/ban fara motiv intemeiat, nici din impuls, fara judecata)
  5. Operatorul trebuie intotdeauna sa furnizeze un motiv cand se foloseste de kick/ban, motivul fiind cel mai adesea incalcarea uneia dintre regulile de aici, regula care trebuie specificata clar.
  6. Conflictele intre opi trebuie evitate.
  7. Kick/ban intre opi se foloseste doar in cazul in care accesul cuiva a fost piratat (parola furata). In ale conditii NU se da kick unui op, nici in gluma.
  8. Operatorii au dreptul si obligatia sa suspende accesul unui op de nivel inferior care incalca in mod grav aceste reguli. Actiunea trebuie motivata si sprijinita cu loguri sau alte probe ale vinovatiei si raportata managerului.
  9. Managerul trebuie instiintat de orice probleme legate de canal: comportament necorespunzator al unui op, probleme sau bug-uri la bot-ul de trivia, intrebari gresite, etc.
  10. Operatorii NU au voie sa se logeze la X din locuri nesigure (de ex. cluburi), unde le-ar putea fi furata parola, fapt care poate pune in nesiguranta canalul (mass ban, s-a intamplat deja)
  11. Operatorul care doreste sa dea un acces trebuie:
    1) sa se asigure ca respectivul candidat indeplineste toate conditiile de primire
    2) sa instiinteze managerul de noul acces.
    Atentie, pentru accesele mai mari de 399 este nevoie de acordul prealabil al managerului.
    Operatorul care a dat un acces este direct responsabil de actiunile celui caruia i-a dat acces.
  12. Un op poate da REMUSER doar propriului acces sau unui user caruia i-a dat el insusi acces.
  13. Sa fie la curent cu noutatile canalului, sa citeasca pagina de NEWS de fiecare data cand e modificata.
  14. Banurile se dau cu ident (*!*ident@*.host), cu exceptia utilizatorilor cu host undernet (*!*@name.users.undernet.org), caz in care se da pe tot host-ul. Deasemenea se va da ban pe tot IP-ul sau host-ul in caz de urgenta.
  15. Sa nu puna topic-uri nepotrivite, penibile sau cu greseli de limba sau ortografie - imaginea canalului e in joc!
  16. URL-ul canalului nu trebuie schimbat sau eliminat din topic
  17. Sa aiba grija sa nu se adune mai mult de 25 de banuri in banlist-ul canalului
  18. Sa nu stea cu op daca sunt away. Exceptie: cei care au un script care supravegheaza canalul.

Sugestiile de noi legi sunt binevenite.


III. Drepturile utilizatorilor

Utilizatorii si operatorii nu au doar obligatii, ci si drepturi, garantate de manager.
Prezenta pe #Tigareta3 este un privilegiu si nu un drept.

  1. Utilizatorii au dreptul de a reclama managerului orice nemultumire legata de canal sau de operatori
  2. Utilizatorii au dreptul de a obtine explicatii cu privire la motivul pentru care sunt dati afara de pe canal

Regula de baza: 

Toti operatorii trebuie sa aiba experienta pe IRC, sa cunoasca foarte bine comenzile mIRC si comenzile X, sa petreaca mult timp pe canal, sa fie persoana de incredere si sa fie cunoscuta de ceilalti opi, sa se ocupe in mod activ de canal (nimeni nu primeste acces doar ca sa stea in capul listei).

Accesele se pot mari, cu timpul, pe masura cu cresterea experientei.

Cei de la CService, care se ocupa de botul X, ne-au dat nu mai putin de 500 de nivele de acces:

  • 1..49: Channel Regular 
    -pentru 'obisnuitii' canalului, cei care intra des. Avantaj: acces la comanda 'voice', deci isi pot da voice (sau pot da altora)
  • 50..74: Trusted Channel Regular
    -in plus fata de precedentul nivel: useri de incredere. Pot da kick prin X.
  • 75..99: New Channel Operator
    -pentru operatori incepatori. Pot da ban prin X.
  • 100..399: Channel Operator
    -Operator de canal. Majoritatea acceselor ar trebui sa fie de acest fel. Are acces la op/deop, suspend, etc.
  • 400..449: Userlist Admin
    -administrator. Poate da acces altor useri.
  • 450..499: Trusted Channel Admin
    -"mana dreapta a managerului". Au acces la aproape toate comenzile.
  • 500: Manager. No comment :)